Sunday, 13 January 2013

ΔΙΑΙΤΑ HARCOMBE - ΦΑΣΗ 2η

Αν καταφέρατε (μαζί με μένα) να τελειώσετε την πρώτη φάση ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! Πιστεύω ότι ήδη θα έχετε διαπιστώσει τις πρώτες αλλαγές στο σώμα σας. Τώρα μπορούμε να προχωρήσουμε στην 2η φάση.


Το βασικό στη φάση αυτή είναι ότι πρέπει να είναι λειτουργική. Δίαιτες που όλοι γνωρίζουμε και έχουν διατροφικό πρόγραμμα τύπου: 50 γραμμάρια σπιτικό μούσλι και μισό ποτήρι αποβουτηρωμένο γάλα και αποξηραμένα φρούτα για πρωινό, 120 γραμμαρια καλαμάκι κοτόπουλο και μια κούπα σαλάτα μαρούλι και μια κουταλιά λάδι κοκ είναι προσωπικά αδύνατον να πραγματοποιηθούν αλλά επιπλέον είναι και κοστοβόρες. Το κόστος πραγματοποίησης τους είναι στα ύψη και η αναζήτηση τροφής συγκεκριμένης (που πολλά μαγαζιά την υπερτιμολογούν κιόλας), άσε που πρέπει να αγοράσεις και ζυγαριά ακριβείας για την κουζίνα. Έλεος. Δεν θα κυκλοφορείς με την ζυγαριά ανά χείρας ούτε με τον θερμιδομετρητη.  Εγώ τουλάχιστον αδυνατώ και στο τέλος δεν ΑΔΥΝΑΤΙΖΩ!

Τι μπορούμε και τι δεν μπορούμε να φάμε στην 2η φάση;

ΚΑΝΟΝΑΣ #1
Τρώμε πάντα τροφές ολοκής άλεσης και αποφεύγουμε όπως ο διάολος το λιβάνι τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Δηλαδή:
  • Δεν τρώμε ζάχαρη σε οποιαδήποτε μορφή. Ούτε άλλο παράγωγο της (φρουκτόζη, γλυκόζη, μαλτόζη όλα τα εις -όζη) Η ζάχαρη υπάρχη στα κέικ, στα μπισκότα, σχεδόν σε όλα τα δημητριακά (και στα Kellogs special K Ω ναι), στα ψωμιά, στις φρυγανιές και στα επιδόρπια γιαουρτιού.
  • Δεν τρώμε λευκό ρύζι γιατί είναι επεξεργασμένο από το καστανό. Προτιμούμε λοιπόν το καστανό.
  • Δεν τρώμε λευκά ζυμαρικά γιατί είναι επεξεργασμένα από τα ζυμαρικά ολικής άλεσης (προτιμάμαι τα δεύτερα λοιπόν )
  • Δεν τρώμε λευκό ψωμί (αλλά ούτε και μαύρο που έχει συστατικά όπως μέλι, μελάσα ή ζάχαρη)
  • Δεν πίνουμε Χυμούς φρούτων γιατί είναι επεξεργασμένα φρούτα και οι περισσότεροι συσκευασμένοι επιπλέον έχουν ζάχαρη.
  • Δεν τρώμε αποξηραμένα φρούτα για τον ίδιο λόγο.
  • Αποχαιρετάμε τα πατατάκια, κριτσίνα και τις τηγανιτές πατάτες
 ΚΑΝΟΝΑΣ #2
 Μην τρως ποτέ τίποτα που θα διαιωνίσει κάποια από τις τρεις παθήσεις από τις οποίες υποφέρεις.

Candida - όχι τροφές από μαγιά, σακχαρώδεις και ξιδάτες
Τροφική Δυσανεξία - Συνήθως είναι αυτές που λαχταράμε περισσότερο.
Υπογλυκαιμία- Απαγορεύονται οι τροφές που αναστατώνουν την ισορροπία της γλυκόζης στο αίμα.

 ΚΑΝΟΝΑΣ #3
Δεν ανακατεύουμε τα λίπη με τους Υδατάνθρακες Ποτέ! Μπορεί να τρώμε τρία γεύματα υδατανθράκων ή τρία λιπαρών . Το ιδανικό όμως είναι να υπάρχει συνδυασμός των δύο, επομένως ένα τουλάχιστον γεύμα λιπαρό και ένα υδατανθράκων.

Ακολουθούμε όλους τους κανόνες γιαόσο διάστημα χρειάζεται να χάσουμε βάρος. Τρώμε όποτε θέλουμε. Το καλύτερο είναι να έχουμε τρία βασικά γεύματα και ενδιάμεσα αν και εφόσον πεινάμε.

Μέσα στις επόμενες μέρες θα ποστάρω και επιλογές για φαγητά που μπορούμε να τρώμε χωρισμένα σε γεύματα της ημέρας.

Τώρα σας αφήνω γιατί πάω να ετοιμάσω το μεσημεριανό που θα πάρω μαζί μου στην δουλειά. Θα φτιάξω πρασόριζο με καστανό ρύζι ;)



The KM Projects
Not just another beauty blog