Friday, 4 January 2013

Πριν την Δίαιτα τι;

Πριν ξεκινήσουμε μια δίαιτα καλό είναι να προετοιμαστούμε για αυτή πρακτικά και ψυχολογικά..
δίαιτα


  • Ανάλογα με το πόσα κιλά έχουμε να χάσουμε είναι φρόνιμο να κάνουμε κάποιες εξετάσεις για να εξετάσουμε την υγεία μας σε γενικές γραμμές. Εγώ συμβουλεύτηκα κάποιο καρδιολόγο (εκμεταλλεύτηκα ένα πρόγραμμα επίσκεψης ενός καρδιολόγου που έρχεται ανά δεκαπενθήμερο στην εταιρεία )και αφού μου πήρε ένα σύντομο ιστορικό έκανα καρδιογράφημα και μου έγραψε και κάποιες εξετάσεις γενικές αίματος και ούρων σε πρώτο βαθμό. Οι εξετάσεις έδειξαν ότι είμαι σε πολύ καλά επίπεδα και δεν έχω να ανησυχήσω ούτε για χοληστερίνη ούτε για σάκχαρο (υπάρχει ιστορικό στην οικογένεια) όπως επίσης και ο θυροειδής μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση (έχει η μαμά μου και πάντα το τσεκάρω κάθε χρόνο). 
Δεν θα ήθελα να ξεκινήσω μια δίαιτα χωρίς να έχω κάνει πρώτα τις απαραίτητες εξετάσεις. Είτε βασιστώ σε μια παλαιότερη δίαιτα που μου είχε δώσει διατροφολόγος , είτε ακολουθήσω κάποια άλλη που έχω στο νου μου και θα σας μιλήσω σε αμέσως επόμενο Post για αυτή, καλό είναι να γνωρίζω τα επίπεδα της υγείας μου  για να προσέξω αν χρειαστεί κάποια συγκεκριμένα πράγματα.


  • Την δίαιτα σκοπεύω να την αρχίσω την ερχόμενη Τρίτη και μέχρι τότε πρέπει να προετοιμαστώ σε κάποια πραγματάκια. Δεν εννοώ φυσικά ότι θα ξεσκιστώ στο φαΐ όλο το σαββατοκύριακο. όχι εννοώ πιο ουσιαστικά πραγματάκια. Όπως το να τσεκάρω αν έχει μπαταρίες η ζυγαριά (και όσες παρακολουθούν και το άλλο μου blog ξέρουν ότι το έκανα προχθές αυτό).  Επίσης, καλό είναι αφού επισκεφτούμε τον γιατρό και κάνουμε όλα τα παραπάνω, να θέσω τους πρώτους στόχους ή τουλάχιστον να τους σκεφτώ. 
  • Επειδή μου είναι πολύ δύσκολο να ξεστομίσω το βάρος μου θα σας πω ότι ο στόχος μου είναι καταρχάς να φτάσω το ένα νούμερο μικρότερο στα ρούχα. Θέλω μέσα στο επόμενο διάστημα (όποιο κι αν είναι αυτό ) να χάσω ένα νούμερο στα ρούχα που φοράω. Για αρχή είναι καλό να θέτουμε ρεαλιστικούς και μικρούς στόχους. Στην ντουλάπα μου ήδη έχω βάλει δύο τρία ρούχα που είναι σε μικρότερο νούμερο και σκοπός μου είναι να τσεκάρω αν μου κάνουν κάθε τόσο. Αυτό θα το κάνω αρχικά για να αποφύγω τον τρόμο της ζυγαριάς.
  • Οι περισσότεροι κολλάνε μια φωτογραφία στο ψυγείο  του εαυτού τους όταν ήταν αδύνατοι. Το ίδιο λάθος έχω κάνει κι εγώ. Όχι αυτό που θα κάνω είναι να αντικαταστήσω την φωτογραφία αυτή με μια που είμαι στα πιο παχιά μου ή τουλάχιστον φαίνομαι να είμαι στα πιο παχιά μου. Να την βλέπω και να τρομάζω.
  • Τέλος, για αρχή και αμέσως πριν ξεκινήσω την δίαιτα μου, θα φροντίσω να εξαφανίσω από το σπίτι και το ψυγείο όλους αυτούς τους πειρασμούς που ΔΕΝ πρέπει να βρίσκονται κοντά μου κατά την διάρκεια όλης αυτής της διαδικασίας. Αυτό είναι και το δυσκολότερο αν δεν μένεις μόνος σου γιατί δεν μπορείς να στερήσεις τους άλλους από τα πράγματα που εσύ πρόκειται να στερηθείς. Για παράδειγμα. καλό είναι να εξαφανίσω τις σοκολάτες και τα γλυκάκια. Αυτή η κίνηση θα ωφελήσει όλους κι όχι μόνο εμένα. Αλλά αν έχω σκοπό να τρώω περισσότερες ίνες όπως ζυμαρικά ολικής άλεσης και καστανό ρύζι δεν μπορώ να στερήσω τους άλλους από τα κανονικά μακαρόνια ή το κανονικό ρύζι. Εκεί θα πρέπει να σκεφτώ τους συμβιβασμούς και να τεστάρω την δύναμη μου στο να κρατηθώ μακριά από τα ζυμαρικά που λατρεύω. 
Advertisement